Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Δίσκοι πυρηνικού καταφυγίου: 4. Γ.Νταλάρας, Χ. Αλεξίου - Μικρά Ασία

Φυσικά και δεν θα μπορούσε να έλειπε από το αφιέρωμά μας στους "Δίσκους Πυρηνικού Καταφυγίου" ένας ελληνικός δίσκος. Τον θεωρώ ως έναν από τους σημαντικότατους ελληνικούς δίσκους που κυκλοφόρησαν τον περασμένο αιώνα και που ταυτόχρονα καθιέρωσαν στην ελληνική δισκογραφική πραγματικότητα δύο από τους μεγαλύτερους 'Ελληνες ερμηνευτές, τον Γιώργο Νταλάρα και τη Χαρούλα Αλεξίου. Τα τραγούδια του Απόστολου Καλδάρα καταπληκτικά, οι στίχοι του Πυθαγόρα τσακίζουν κόκκαλα και οι ερμηνείες αξεπέραστες. Έναν από τους λίγους ελληνικούς δίσκους που ακούω τακτικότατα (σε βινύλιο, πάντα).
Tip: Γέμισα το ποτήρι με Yeni Raki, τοποθέτησα το βινύλιο στο πικ απ και μόλις ξεκίνησε ο δίσκος τηλεφώνησα την Eçe (σημαίνει πριγκίπισσα) μια φίλη μου στη Σμύρνη και της ζήτησα να μου μιλήσει για την όμορφη πόλη της. Όταν έβαλα τα κλάματα η  Eçe κατάλαβε και έκλεισε ευγενικά το τηλέφωνο... Εις το επανιδείν όμορφη Σμυρνιά...
Προτίμησα να βάλω να ακούσετε ολόκληρο το άλμπουμ!!! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα τραγούδι!!!! Άσματα ασμάτων!!!!!
Δίσκοι Πυρηνικού καταφυγίου
Μια μέρα με καλεί ο Διευθυντής του σχολείου μου στο γραφείο του και μου ανακοινώνει με στόμφο: «Επίκειται πυρηνικός όλεθρος και είναι αναγκαίο να κλειστεί όλο το Γυμνάσιο στο πυρηνικό μας καταφύγιο. Μπορείς να πάρεις μαζί σου μια βαλίτσα ρούχα και είκοσι (20) δίσκους βινυλίου». Πρέπει, λοιπόν, εγώ ο ταλαίπωρος μέσα σε 10’ να διαλέξω αφενός μεν, ποια ρούχα πρέπει να πακετάρω (ήσσονος σημασίας) και ποιους δίσκους να τυλίξω (μείζονος σημασίας).
Ο κατάλογος που ολοκληρώνεται σε είκοσι (20) άρθρα περιλαμβάνει μόνο βινύλια που έχω στην κατοχή μου και τα οποία στη δεδομένη χρονική στιγμή μιλάνε μέσα στην καρδιά μου.
Η λίστα δεν είναι με αξιολογική σειρά.
Links (για τους Δίσκους Πυρηνικού Καταφυγίου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου