Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Δίσκοι πυρηνικού καταφυγίου: 3. Lynyrd Skynyrd - Street Survivors (1977)

Ανακάλυψα τούτο το δίσκο τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του '80. Ήμουν μαθητής στο γυμνάσιο και ο συμμαθητής μου ο Κώστας γιόρταζε (21 Μαΐου γάρ). Μας κάλεσε, λοιπόν, στο σπίτι του (εμένα και κανα δυο άλλους φίλους - για γκόμενες ούτε λόγος, που να τις βρούμε...) να πιούμε ένα βερμουτάκι και να ακούσουμε μουσική. Κλασσικά πράγματα δηλαδή, Led Zeppelin, Motorhead, Maiden, Purple, Doors κλπ. Σε κάποια φάση έσκασε μύτη, ως από μηχανής Θεός, και ο απαραίτητος μεγαλύτερος ξάδελφός του κραδαίνοντας στα χέρια του το δώρο. Ήταν το Street Survivors των Lynyrd Skynyrd. Αμέσως το βάλαμε στο πικ απ και μείναμε στήλη άλατος.... Τέτοια μουσική δεν είχαμε ξανακούσει στη ζωή μας. Τον εν λόγω δίσκο τον λάτρεψα. Κατέχει σημαντική θέση στις μουσικές μου προτιμήσεις και τον θεωρώ ως το καλύτερο που βγάλανε ποτέ οι Skynyrd. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι και ο πιο πετυχημένος τους. Δυστυχώς ο Θεός είχε άλλα σχέδια. Η Southern Rock σκηνή μετά το αεροπορικό δυστύχημα της χρονιάς εκείνης (1977) δεν θα ήταν ποτέ η ίδια...
Tip: Ξεχάστε τα δακρύβρεχτα tips των δύο προηγουμένων αναρτήσεων. Εδώ, στείλτε τη γυναίκα σας στη μάνα της, καλέστε την παλιοπαρέα, αγοράστε δυο-τρία μπουκάλια Wild Turkey, ανάψτε ένα βαρύ και ασήκωτο τσιγάρο και αφού βάλετε τη βελόνα πάνω στο δίσκο απολαύστε την μπαρουτοκαπνισμένη μουσική των Lynyrd Skynyrd.
Για μουσική υπόκρουση από το συγκεκριμένο άλμπουμ διάλεξα το "That's Smell", αλλά σε live εκτέλεση στο Convention Hall του Asbury Park λίγους μήνες πριν το τραγικό συμβάν.
Δίσκοι Πυρηνικού καταφυγίου
Μια μέρα με καλεί ο Διευθυντής του σχολείου μου στο γραφείο του και μου ανακοινώνει με στόμφο: «Επίκειται πυρηνικός όλεθρος και είναι αναγκαίο να κλειστεί όλο το Γυμνάσιο στο πυρηνικό μας καταφύγιο. Μπορείς να πάρεις μαζί σου μια βαλίτσα ρούχα και είκοσι (20) δίσκους βινυλίου». Πρέπει, λοιπόν, εγώ ο ταλαίπωρος μέσα σε 10’ να διαλέξω αφενός μεν, ποια ρούχα πρέπει να πακετάρω (ήσσονος σημασίας) και ποιους δίσκους να τυλίξω (μείζονος σημασίας).
Ο κατάλογος που ολοκληρώνεται σε είκοσι (20) άρθρα περιλαμβάνει μόνο βινύλια που έχω στην κατοχή μου και τα οποία στη δεδομένη χρονική στιγμή μιλάνε μέσα στην καρδιά μου.
Η λίστα δεν είναι με αξιολογική σειρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου