Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Δίσκοι πυρηνικού καταφυγίου: 2. Procol Harum Live: In Concert With The Edmonton Symphony Orchestra

Οι Procol Harum αποτελούν ένα από τα πιο προικισμένα progressive σχήματα που έχει ποτέ παρουσιάσει η rock μουσική. Το live άλμπουμ ξεκινάει με το "Conquistador", τραγούδι που ανοίγει το πρώτο άλμπουμ της μπάντας και παράλληλα αποτελεί ένα από τα πιο επικά (sic) prog τραγούδια που έχω ακούσει ever!!! Οι Procol Harum εδώ, σε συνεργασία με την "The Edmonton Symphony Orchestra" έρχονται ως κονκισταδόρες να κατακτήσουν μουσικά όχι μόνο την καρδιά μας, αλλά και την ψυχή μας ολάκερη. Αν δεν έχετε ξανακούσει το δίσκο, θυμηθείτε ότι ποτέ δεν είναι αργά για μετάνοια....
Tip: Το άλμπουμ είναι αναγκαίο να το ακούσετε με χαλαρή συναισθηματική διάθεση παρέα με ένα ποτήρι λευκό κρασί chardonnay και με την αγαπημένη σας δίπλα να της ψιθυρίζετε γλυκόλογα.... Πώς είπατε; Δεν ακούει ροκ μουσική; Shame on her....
Επέλεξα για ακρόαση (τι άλλο;) το "Conquistador". Απολαύστε υπεύθυνα!!!!
Δίσκοι Πυρηνικού καταφυγίου

Μια μέρα με καλεί ο Διευθυντής του σχολείου μου στο γραφείο του και μου ανακοινώνει με στόμφο: «Επίκειται πυρηνικός όλεθρος και είναι αναγκαίο να κλειστεί όλο το Γυμνάσιο στο πυρηνικό μας καταφύγιο. Μπορείς να πάρεις μαζί σου μια βαλίτσα ρούχα και είκοσι (20) δίσκους βινυλίου». Πρέπει, λοιπόν, εγώ ο ταλαίπωρος μέσα σε 10’ να διαλέξω αφενός μεν, ποια ρούχα πρέπει να πακετάρω (ήσσονος σημασίας) και ποιους δίσκους να τυλίξω (μείζονος σημασίας).
Ο κατάλογος που ολοκληρώνεται σε είκοσι (20) άρθρα περιλαμβάνει μόνο βινύλια που έχω στην κατοχή μου και τα οποία στη δεδομένη χρονική στιγμή μιλάνε μέσα στην καρδιά μου.
Η λίστα δεν είναι με αξιολογική σειρά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου