Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Δίσκοι Πυρηνικού καταφυγίου: 1. Leonard Cohen - Songs From A Room (1969)

Leonard Cohen, ο τροβαδούρος της αγάπης, ίσως ο ερωτικότερος καλλιτέχνης, ο άνθρωπος που μπορεί να σε αποπλανήσει χορευτικά στο μονοπάτι που οδηγεί στο τέλος του έρωτα και της αγάπης, ο ποιητής που θα σε κάνει να βουρκώσεις θυμίζοντάς σου ανεκπλήρωτους, και μη, έρωτες. Δίσκος για love junkies και όχι μόνο.
Tip: Ακούστε το άλμπουμ σιγανά με σβηστά τα φώτα, γεμίστε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί (κατά προτίμηση syrah) και αφεθείτε στην μελωδία του. Ειδικά εάν είστε ερωτευμένοι (οι καψούρηδες να ακούσουνε σκυλάδικα), μετά από μια τέτοια ακρόαση, δεν θα είστε ποτέ ξανά οι ίδιοι....
Επέλεξα να ακούσουμε το "The Partisan" γιατί μου έβγαζε πρωτόγνωρα συναισθήματα από την πρώτη στιγμά που το άκουσα (τριάντα χρόνια πριν...)
Δίσκοι Πυρηνικού καταφυγίου

Μια μέρα με καλεί ο Διευθυντής του σχολείου μου στο γραφείο του και μου ανακοινώνει με στόμφο: «Επίκειται πυρηνικός όλεθρος και είναι αναγκαίο να κλειστεί όλο το Γυμνάσιο στο πυρηνικό μας καταφύγιο. Μπορείς να πάρεις μαζί σου μια βαλίτσα ρούχα και είκοσι (20) δίσκους βινυλίου». Πρέπει, λοιπόν, εγώ ο ταλαίπωρος μέσα σε 10’ να διαλέξω αφενός μεν, ποια ρούχα πρέπει να πακετάρω (ήσσονος σημασίας) και ποιους δίσκους να τυλίξω (μείζονος σημασίας).
Ο κατάλογος που ολοκληρώνεται σε είκοσι (20) άρθρα περιλαμβάνει μόνο βινύλια που έχω στην κατοχή μου και τα οποία στη δεδομένη χρονική στιγμή μιλάνε μέσα στην καρδιά μου.
Η λίστα δεν είναι με αξιολογική σειρά. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου